COM ARRIBAR A GÓSOL?

AMB COTXE PARTICULAR

Des de Barcelona

Per la C-16 (Autopista Barcelona - Terrasa - Manresa) fins a Berga. Continuar direcció al tunel del Cadí. Abans d’arribar a Guardiola agafar la ctra B-400 direcció Saldes - Gósol.

Per la N-II fins a Abrera, C-55 fins a Manresa i per la C-16 continuar direcció al Túnel del Camí. Abans d’arribar a Guardiola agafar la ctra B-400 direcció Saldes - Gòsol.

Des de Tarragona

Autopista A-7/E-15 fins a Martorell i C-55 Abrera - Manresa. Des d’aquí la C-16 direcció al Túnel del Cadí. Abans d’arribar a Guardiola agafar la ctra B-400 direcció Saldes-Gósol.
Tarragona- Tàrrega - Guissona- Biosca- Solsona-Tuixent- Gósol

Des de Lleida i Girona

C-25 (Eix transversal) fins a Manresa i per la C-16 continuar direcció al Túnel del Cadí. Abans d’arribar a Guardiola agafar la ctra B-400 direcció Saldes-Gósol.

Des de l’oest i nord de França (Foix i Toulosse)

Per la E-9 fins a Puigcerdà. Des d’aquí per la C-16 fins passat Guardiola on s’agafa la B400 fins a Gósol.

Des de l’est de França (Perpinyá)

Per la N-116 fins a Puigcerdà i des d’aquí per la C-16 fins passat Guardiola on s’agafa la B400 fins a Gósol.

AMB AUTOBUS

No hi ha cap bus directe per arribar a Gósol, s ha de fer enllaç a Berga, Guardiola o Bagá. (Veure horaris)

ALSA

Fa la linea Barcelona - Manresa - Berga - Llívia - Andorra.
Tel.: 902 422 242
www.alsa.es

Planas

Fa la línia Vic - Berga per Prats de Lluçanès.
Tel. 938 210 107

Mir

Fa la línia Ripoll - La Pobla de Lillet.
Tel. 972 703 012

Eix-bus

Fa la línia Girona - Vic - Manresa - Cervera - Tàrrega - Lleida
Tel. 972 200 275 (Girona) - 973 271 470 (Lleida) - 938 892 577 (Vic)
Des de Manresa cal enllaçar amb el bus d’Alsina Graells..

Les mateixes companyies cobreixen les diverses línies que uneixen tots els pobles de la comarca amb diferents freqüències horàries.

AMB TREN

Actualment, al Berguedà NO hi ha tren. Per accedir amb aquest mitjà es pot fer des de Manresa i des de Puigcerdà. Des d’aquests pobles cal enllaçar amb els autobusos.

COM ARRIBAR A L'ALBERG DES DE GÓSOL?

A PEU

1,4 Km, 15 minuts

Des de la rotonda d’entrada a Gósol venint de Berga agafem el carrer a l’esquerra que baixa en direcció al càmping. A uns 200 metres un rètol de l’Alberg ens indica el recorregut a peu, a mà esquerra cap al càmping i el Cementiri.A uns 20 metres anem per la dreta per asfalt fins al Cementiri (15 metres). Un cop al Cementiri, si encara som vius, seguim baixant pel camí. A uns 800 metres creuem un rierol i a 100 metres trobem al Molí, benvinguts!!

Aquest recorregut està senyalitzat amb les marques grogues d’un sender local.

EN COTXE

2 Km

Des de la rotonda d’entrada a Gósol venint de Berga agafem el carrer a l’esquerra que baixa en direcció al càmping. A uns 200 metres hi ha un desviament a mà esquerra que NO agafem. Un rètol de l’Alberg ens indica el recorregut en cotxe, cap a la dreta. Seguim donant la volta al Castellar fins uns dipòsits per la runa. Continuem la pista cap a l’esquerra. A uns 500 metres agafem el primer desviament a l’esquerra i baixem fins a un camp de pollancres amb un petit aiguamoll. Deixem un desviament a ma dreta i poc més endavant un altre també a la dreta. Una forta baixada i ja som al Molí!!

El recorregut és per una pista forestal en bon estat però sense asfaltar. Els cotxes molt baixos precaució. A l’hivern informeu-vos sobre l’estat del camí. També es pot aparcar el cotxe al Cementiri i baixar 15 minuts a peu fins al Molí.